Gebrand op Merken  

Ik heb met mijn bedrijf B-GRIP een link gelegd tussen de juridische en marketing kant van een merk. Een sterk merk bouw je niet zonder een goed (beschermd) fundament.

Peter Keppels

 

Door meer begrip te krijgen met het merk en zijn eigenaar, kan er een duidelijker doel en een betere strategie en aanpak geformuleerd worden. Meer grip op uw merk leidt tot een sterker, waardevoller merk. B-GRIP, Gebrand op Merken!

View Peter Keppels's profile on LinkedIn

XING

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s